onsdag 8 november 2017

Vila igen

Jag som tyckte att jag var så himla duktig den här gången när jag blev sjuk. Jag tog det verkligen lugnt och vilade mycket. När jag var feberfri så började jag lätt med lite promenader, sen när jag tyckte att jag inte hade ont i halsen längre körde jag ett lätt pass på cykeln det gick bra. Körde sen en lätt jogg, det gick bra. I lördags så tänkte jag att jag kunde köra ett pass på gymmet. Kändes riktigt bra men på söndagen vaknade jag med halsont igen, så himla surt 😡.




Så nu har det blivit vila igen för min del, bara promenader. Men idag känner jag inget i halsen så nu ska jag nog snart våga mig på att börja träna lite lätt. Men några tuffare pass får jag nog lov att vänta med ett tag till. 





Planen är att jag ska pallra mig upp imorgon bitti och köra lite på crosstrainern innan jobbet. Får se hur det blir med det, sängen är ju så skön på morgonen 😊.

Ha det! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack fina för din kommentar!